HEeJ!!!!

Namen hejsan =)
vad har ni för er då??
Jaa jag är jätte glad för att jag ska på bio på fredag =) men dom underbarast tove och michi=)
jag är jätte spidad idag, jag vet faktiskt inte varför!!
men sen vill jag bara säga att jag har klarat 3 prov..
ett engelska för första gången och sen 2 no =)
men jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge men det är så att jag har bara inte orkat..
meen sen ska jag berätta åxå att jag ska segla!! det kommer att bli jätte rolig, man får lära sej att segla och hissa segel=) sen ska man laga mat och så, det är mellan den 13-15 juni så då kommer jag inte kunna skriva!!
men jag ska ju självklart skriva när jag kommer hem igen..
Men i måndags så hande jag ju restdag, coh det var kul och jag fick typ sluta en halvtimme tidigare än alla andra. det var fett skönt..
men nu på svenskan så håller vi på med eget arbete heter det, då ska man berätta om någonting som vi vill som t.ex. en film, bok, musik mm...
jag valde film en film som heter Knowing..
om någon har sett den filmen så kan man lägga en liten kommentar och säga vad ni tycket om den =)
Meeen nää nu ska jag nog dra nu så



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0