Nämen hejsan c(=

Heeeej bloggen c(=
Vad gör ni då?????
Jaa jag gör inget, jag väntar bara på att jag ska kunna få färga mitt hår..
Jag kommer att bli mörkhårig c(=
Det gillar jag....
Men vad har ni gjort idag då??
Jaaa jag har varit på min pappas verkstag, och haft det skit tråkigt.....
Men sen så åkte vi hem..
Men igår så fyllde min låsas mamma år, så vi hade gäster hela dagen, och sen åkte jag med fam. upp till en resturang och åt lite..
Meen jaaaa imorron är det skola och då ska jag och resten av tjejerna i klassen åka och boxas... kul, jag har boxas förut och det verkar kul, men det bästa med det hela är att killarna i min klass ska åka och rida....
Det kommer inte att bli en vacker syn......
Meeen ska taga nu och läsa andra bloggar...



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0