Heej!!

Heej bloggen..
Jaa vad har ni för er då??
Jaa jag sitter i köket och har tråkigt..
Jaa vad ska ni göra i dag så??
Ja jag ska iaf inte göra så mycket, sitta hemma, efter som man inte får vara med några kompisar, efter som alla typ hatar en..
Hon/ han får inte vara med nån men så e hon/ han det iaf..
Man blir lite sur..
Meen jaa jag kan ju inte ta ut all min ilska på bloggen..
Det skulle varar lite elakt..
Meen jaaa hur mår nu då?
Jaa jag mår ganska bra ^^
Men jaa vad ska man skriva mer??
Man kan ju skriva om att man ska ha prov imorron...
Jag har muntligta prov i so för att jag inte klara av skriftliga..
Men aja, jag skulle ha det här provet i torsdags men min lärare hade glömt bort det..
Så vi bestämmde att vi skulle ha det nu på måndag..
Men jag lovar att han kommer att glöma det..
Men aja jag pallar inte skriva längre, jag ska gå och duscha..
så....



PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0