Jag är jätte ledsen!!

Heej bloggen..
Jag är jätte ledsen att jag inte har skrivit på länge..
Men det är så att jag går i 9:an nu och det är mycket i skolan...
I morron t.ex. har jag eng-prov, och typ nästa vecka har jag ma-prov och veckan där på har jag typ so, no och sv-prov...
Jaa du ser ju hur mycket jag har att plugga till..
Men jag ska försöka att skriva lite mer i veckan..
Meeen jaa just i dag och typ många veckor framåt, jag mår inte så bra...
Jag har ont i ryggen och kan typ inte klä på mej..
Gör så jävla ont, kan inte böja mej..
Meeen jaa, jag såg ett litet klipp här om dagen..
Jag har typ inte garvat så mycket till ett klipp...
Det kommer här:


Titta på klippet och garva!!!
Men ska dra, ska försöka att ta mej till sängen..





PözzPözz

Kommentarer
Postat av: Tove Från Tajtast <3

haha älskar det där klippet men älskar dej mera! :* <3333

2010-10-05 @ 09:19:34
URL: http://tajtast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0