Sorry!

Heej bloggen....
Jag är ledsen att jaginte har bloggat på några dagar...
Det är nämligen så att jag inte har haft så mycket tid..
Men jag lovar att jag ska bättra mej..
Meen vad har ni gjort i dag då??
Jaa jag har iaf gått i skolan och haft det kul...
Men imorron ska vi på något plitiskdebatt i 2 timmar...
Vi missar bilden matten och våran lunch...
Inte så kul..
Meen jaaa vad har ni för er då..
Jaa jag gör inte så mycket, tittar på tråkig tv.....
Meen jaa denna vecka är jag hos pappa..
Och på fredag åker jag hem till mamma..
Stannar där i 3 veckor, så om nån vill göra något under helgen så är det bara att skriva en liten kommentar....
Meen jaa vad ska man skriva mer...
Jaaa jga kan ju skriva om min bok som jag läser..
Det handlar om en unge som heter Karen, hon blir misshandlad som barn..
Hennes styfar är inte så snäll..
Han gör inte så frecha saker mot henne...
Men den drar hon hemifrån ett halv år och när hom kommer hem så inser hon att det har bara blivit värre..
Boken heter Trasig och är basserad på en sann historia..
Om nu vill låna så är det bara att säga till...
Men jag ska dra nu såå..





PözzPözz

Kommentarer
Postat av: amy (;

KOLLA MIN BLOGG TACK (:

ett inlägg om dej (: <333333333

2010-09-08 @ 22:23:20
URL: http://jjustamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0