I thought I lost you!

Heej på er!
Idag gick jag upp vid 12 hemma hos pappa, var klar med packningen och allt vid 1, åkte inte fören vid halv 3 -.-
Vad ska man säga?! Bara lite sega!
Men jaa när jag har lämnat alla mina saker hos mamma taggar jag upp till Amy =)
Först snackar vi bara, sen börjar vi planera lite on veckan, eftersom det är Ung08, men vi ska bara gå och kolla på artisterna.
Så imorron kommer jag sova hos Amy, på onsdag kommer Amy sova och mej, och sen på torsdag sover jag hos Amy igen =)
Så jaa men imorron ska jag träffa gamla barndomsvännen Lovisa Boberg, ska bli super kul, vi har inte träffats sen i januari =)
Men jaa nu ska jag nog ta och lägga mej, är ganska seg, men innan ska jag se om någon rolig människa vill messa, annars ska jag sova =)
Vi höres imorron.
En bild på min katt, Snuffi =)
I thought I lost you- John Travolta och Miley Cyrus
Med all kärlek
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0