Too little, Too late..

Hej på er.
Sorry för dålig uppdadering, men har varit ganska trött som senaste dagarna så, har inte orkat dragit igång datorn.. 
Idag har det inte hänt så mycket..
Sluta vid 12, åkte till gurra, sen träffa jag Amy =)
Jaa sen var jag där i stort sätt hela kvällen =)
Kom hem för en halvtimme sen ungefär =)
Så jaa nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik :)
Imorron ska jag till nacka med sofia, en gammal barndomsvän och sen blir det till att sova där också :)
Komma bort ett tag, orkar inte me allt snack och skit i gurra :/
Men jaa nu kommer en liten text :)

I've learned to be alone, so why can not I just continue to be alone ..
I've tried and tried ..
Soon I will stop in to try, let everything go as it goes ..
You go in for one thing, but is left ..
Once was, it was perfetk, but now it's just to forget ..
I'll never try, I can not bother me anymore ..
I was not perfect, I was not good, okay. Then I know, thanks, that did my confidence ..
I'll never go again ..

Beskriver lite saker..
Men jaa ni måste ju få se hur lilla sofia ser ut :)



Jaa en fiiiiin bild på henne :)
Men nu ska jag tagga :)


Too little, Too late- Jojo

Med all kärlek
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0