9/2-11 16/2-11!

9/2-11 Den dagen kommer jag aldrig att glömma.
9/2-11 Den dagen insåg jag någonting.
9/2-11 Dagen då du och jag blev tillsammans.
Men den 16/2-11 då krossade du mitt hjärta.
16/2-11 Då skulle det vara en vecka, men så blev det inte.
16/2-11 Dagen då du gjorde SLUT!!
Men än idag så kan jag inte glömma dej, våra stunder!
Men det är ingen ide att försöka igen!
Du vill inte ha mej och så kommer det alltid att vara.
Nu är det dags att gå vidare med livet.
Jag trodde vi hade nått tillsammans, men jag hade fel.
Jag trodde du var tillräklig mogen, men jag hade fel.
Det är så fegt att göra slut via sms!
Men innerst inne i mej kommer mitt hjärta alltid slå för dej!
Jag vet inte om vi är kompisar längre.
Jag kommer aldrig att glömma våra stunder tillsammans.
Nu har jag en sak kvar att säga!
JAG ÄLSKAR DEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0