FUCK THIS SHIT!!

Faan va moget att göra slut via sms, jag fattar inte?!
Jag trodde du var en bra kille, men jag hade fel...
Du vågar inte änns säga det face to face!!
Jag hatar den här skiten, jag pallar inte längre..
Jag trodde vi hade det bra, men det hade vi inte..
Och detsutom vill jag veta varför, varför du gjorde slut....
Jag blir inte ledsen om du säger som det är, jag blir ledsen när du gör som du gjorde!!
Du fattar inte hur mycket du har sårat mej genom att inte säga som det är!!!
Vi hade finna stunder, men nu e dom glömmada efter det du gjorde...
Hur faaan kunde du? Jag fattar inte, kan inte detta bara vara en drömm!!
Är så jävla trött på livet just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0