Hatar den här ÖN!!!!!

Faan va jag hatar att bo på den här FUCKING ÖN!!!
Det finns inget värre!!
När man väl vill göra något så får men inte det!!!!
Faan va jag hatar det här!!!!
Jag kommer aldrig att få gör något!!!!!!
Vill faaan aldrig bo här igen!!!!!!!
FUCK THIS SHIT!!!!!
FAAAAAAAN va min farsa är dum!! Hatar hnm!!!!!
Jag får aldrig träffa mina kompisar!! Men Amanda får det!!!
Jag fattar inte!!!!!!
FUCK MY LIFE!!!!!!!
Vill inte längre, vill bara bort från den här ön och det är livet!!!!!
Orkar inte mer!!!
Vf ska det alltid vara så orättvist??
Det handlar om en kväll!!!
Visst vi kanske ska ha gäster idag, men det skiter jag i, jag vill häldre va med mina kompisar, än det några småungar, som bara tjatar och tjatar!!!!
Du fattar inte hur jävla jobbigt det är!!!!
JAG VILL INTE BO HOS DEJ LÄNGTE!!! SER DU VAD SOM STÅR NU ELLER!!!!!
JAG VILL INTE BO HOS DEJ LÄNGRE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0