Länge sen!

Heej bloggen!
Jaa man kan säga att det var länge sen, men det är så att jag inte har pallt skriva, eller så har jag varit upptagen!
Men just nu är jag på mitt rum och lyssnar på musik!
Imorron är det skola -.- men åxå Alla Hjärtans Dag! Det kommer bli kul!
Det är en speciell människa som ska få en riktig stor kram, men den personen kommer få reda på det imorron ;)
Meen jaa i helgen sov jag hos Amy och i lördags så var jag på Säbyholmsgymnasium, öppet hus.
Den ligger i Enköping, det är långt men jag kommer tycka att det kommer vara ganska skönt ifall jag börjar där.
Komma ifrån Värmdö och Gustavsberg...
Meen jaa jag kan säga att jag har en kille åxå, jag är otroligt glad för det!

Älskar dej otroligt MYCKET Glenn, vad som än händer så kommer jag alltid vara där.
Jag vill inte släppa taget om dej.
Du är allt jag har.
Snart en vecka Älskling.
Det finns inte så mycket att skriva om det här, får inte ut något ur mej!
9/2-11. Den dagen glömmer man ALDRIG! ♥

Men ska dra..



PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0