Taack!

Hej bloggen, det var länge sen faktiskt!
Meen jaa det har hänt ganska mycket i mitt liv!
Pallar inte skriva om det!!
Meen jaa vf ska jag leva. Det är min frågan?!
Jag får alltid skit! Jag pallar inte!
Vf ska allt vara skit hela tiden.

Vad jag än säger så lyssnar du inte på mej, vf ska jag då bry mej om dej!! Vi har haft stunder som varit riktigt bra, men om du inte lyssnar eller litar på mej, vf ska jag då finnas kvar i ditt liv!
Jag fattade inte att du gjorde så mot mej?!
Vf lyssnar du på dom! Dom e bara stora IDIOTER!!
Du vet att jag inte tycker om dom, men ändå lyssnar du på dom!
Taack så mycket säger jag bara. Du kan ju typ glömma mej nu.....
Jag pallar inte me all skit jag får för allt som har hänt!!
Jag orkar inte mer, ni säger att jag ska kämpa men det går inte, har kämpat med att leva men det går åt helvete!!
Jag har kämpat så länge jag kan minnas, jag pallar inte leva längre, pallar inte me den här smärtan längre!
Jag vet inte vad jag ska säga det satt ni förstår!!
Vf ska det alltid vara jag som får all skit?!
Vf måste det alltid hända mej, vf just mej?! Vad har jag gjort för att få den här skiten?
Det ska alltid gå ut över mej!!

Nu kommer en låt som handlar om mitt FUCKADE liv!!
http://www.youtube.com/watch?v=E1huzaE-P2U


PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0