-.-

Hej bloggen..
Vad har ni för er då?
Jaa jag kom precis hem från amy..
Jag sov hos henne i natt, skit kul :)
Meen jaa på måndag så börjar skolan är skit taggad (or noootttt!!)
Jaa men det ska iaf bli kul att träffa alla kompisar igen..
Speciellt Iina<333

Älskar dej syster, vi har haft vårat bråk.
Men det är glömt nu.
Är skit glad över att vi är kompisar igen, våra stunder, våra dagar, våra minnen..
Jag glömer dom aldrig, men nu är det bara att uppleva nya :)
Jag vill inte glöma dej, jag vill att vi ska vara kompisar livet ut.
Du kan lita på mej och jag kan lite på dej.
Även vad som än händer.
Jag vet inte vad jag ska skriva mer, det finns inga ord för dej.
Du är helt enkelt bara underbar.

Jaa det var det jag ville skriva.
Men jaa är lite nere nu, pallar inte berätta, en sak kan jag säga, jag är jävligt trött på mitt liv just nu, allt jag gör och allt jag säger blir bara fel och allt går åt helvete..
Jag orkar verkligen inte leva nu, men vad ska man göra, ingenting löser något...
Jaa men nu ska jag nog tagga, pallar inte skriva så mycket mer...
Ska bara lägga mej under täcket och aldrig komma fram igen, vill bara ligga där hela vintern och komma fram när det är sommar och se om något har löst sej..
Inte för att jag tror att det kommer ha löst sej då!!
Meen jaa vad ska man säga, pallar inte skriva mer, ska gå och DÖ!!



Hej då

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0