Allt är bara skit just nu!!

Jaa nu blev ju mitt liv ännu bättre än det va förut :)
Ska man tro eller inte tro? :S
Jaa man kan ju säga att det bara blev värre!!!
Jag vill bara bort fårn denna värld, bort från Gurra, bort från Värmdö och bort från stockholm, vill bara flytta till en plats där ingen vet vart det är. Där ingen hittar mej......
Är det bara mitt liv som e så här?
Kan någon hjälpa mej?
Pappa säger att man är otacksam :S
Fick min julklapp idag av hnm och det var 700 kr, jag sa att jag ska till nacka på tisdag med kompisar, så jag sparar heldre pengarna till dess....
Men då blir han piss sur, och så har han varit hela dan....
Jag orkar inte...
Jag ska faaaaaaaan ALDRIG ALDRIG I HELA MITT LIV, bo på en sån här jävla Ö IGEN....
Jag ska faan be mamma skriva över vårdnaden till henne, satt jag ALDRIG får träffa min pappa igen!!
Jag kanske är dum nu men det skiter jag i!
Jag ska säge er en sak, om han är snäll mot mej är jag snäll tillbaka, om han är dum/elak är jag dum/elak tillbaka......
Meen jaa jag vet inte vad jag ska skriva nu, jag vet inte änns ifall jag ska spara mina 700 kr, eller ifall jag ska ge tillbaka dom till hnm och säga att jag inte vill ha nägon JÄVLA julklapp av dej? :S Jag vet inte än...
Meen jaaa nu då?
Men pallar inte skriva nu, jag ska gå och DÖÖÖÖÖ!!!!!!





PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0