Heej bloggen!!

Heej bloggen...
Jaa som ni ser så har jag byt header, ganska bra va?
Men jaa nu sitter jag i sänger och tittar på tv!!
Skit kul!!!
Men jaa idag så gick jag upp vid 2 och sen har jag städat lite i mitt rum...
Men jaa just nu har jag skit tråkigt..
Men imorron så ska jag och syrran få en julklapp av pappa, vi ska tydligen åka iväg och fixa den, så jag tror nog att det blir en ny mobil eller nått, är inte helt säker men jaa, jag skriver vad jag fick imorron....
Jaa jag skulle ju lägga upp några kort från igår, men jag kan säga att det gick inte att ta kort, och desutom så pallade jag inte....
Men jaa nu ska jag nog ta och dra, ska titta på tv så...




PözzPözz
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0