Taack så himla mycket!

Heej bloggen, jag vill bara säga att jag är så jävla tacksam över en kille, han har funnits här för mej och jag är så jävla tacksam för det.
Du har hjälp mej så jävla mycket dom senaste veckorna, jag kan inte berskiva hur tacksam jag är.
Du är den ända som förstår hur jävla dåligt jag mår...
Du säger saker som piggar upp mej, du säger saker som får mej på bra humör, du får mej att sluta tänka på det som precis har hänt..
Jag vet inte vad jag ska säga mer.
DU är ialla fall den bästa och kommer alltid att vara det..
Jag hoppas och ber att vi inte bråkar, för då kommer jag inte att klara mitt liv..
John Koivisto! Är så jävla glad att du hjälper mej just nu.
Om inte jag hade träffat dej så hade jag inte klarat av mitt liv..
Jag vill så gänra gått göra dej, men vet inte hur!
Ta åt dej av orden!
Taack så hilma mycket :) <3



PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0