Ett av dom näst sista inläggen innan man drar.

Hello på er allesamans =)
Idag har jag inte gjort så mycket, gick upp vid 12, as skönt, men ville sova längre men fick inte för farsan -.-
Men jaa efter det så hände inte så mycket, funderade lite på vad jag skulle göra tillslut kom jag ihåg att jag hade börjat läsa Harry P
Så då tog jag tag i och sätta med och läsa..
Har kommit ganska långt men ändå inte.
Meen jaa som sagt ni ser ju rubriken =(
Det är är en av dom sista inläggen jag kommer kunna göra på ungefär 3 veckor =(
Ganska trist, men jag lovar att så fort jag kommer hem ska jag dra igång datorn och berätta hur jag har haft =)
Men jaa nu ska jag nog ta och fortsätta läsa min bok, sen blir det till att göra nått annat, har ingen aning om vad =)
Jag har tänkt på en sak, jag ska börja ändra på mina rubriker, ska skriva olika sång texter, och i slutet av hela inlägget ska jag skriva vilken låt det är =)
För hoppningsvis kommer det bli bra =)
Men nu får hare så bra och kommentera om ni har nån text som ni vill att jag ska lägga upp, skriv gärna vilken låt det är också =)
Och sen ska jag inte skriva det vanliga som jag brukar skriva i slutet, har tänkt ut nått annat =) Här kommer det.


Med all kärlek
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0