Heej igen =D

Heej på er!
Idag har jag inte gjort så mycket, träffade en polare det sista jag gjorde innan jag åkte till pappa.
Vi gjorde inte så mycket, satt och snacka och så.
Men jaa imorron blir det till att packa, åka och hämta lite saker hos mamma som man glömde, och sen blir det till att gå och lägga sej ganska tidigt så att man orkar med att gå upp dan efter, för att kunne sätta sej i bilen..
Men jag har laddat med en massa tidningar, filmer och böker :)
Så jag kommer inte ha så tråkigt.
Men det dåliga är att jag inte kommer kunna messa :( Ganska trisst, men jag ska messa när jag sitter i bilen och sen ska jag messa när jag inte kan messa när jag ska anlända till finland :)
Meen jaa nu kommer en liten text till en person jag kommer att sakna mest av allt.

Du är den jag kommer sakna mest, hoppas att du fattar det.
Du är den jag kommer träffa först av alla när jag kommer tillbaka.
Du är den jag alltid kommer lyssna på när du pratar allvar.
Jag kommer alltid finnas här för dej om du vill snacka, jag ställer alltid upp och lyssnar.
Hoppas att du alltid finns för mej.
När jag är ledsen och arg är det ända jag behöver höra är din röst. Då lugnar jag ner mej.
Du är den som gör så att jag inte behöver gå runt och vara ledsen varje dag.
Du är den som jag kan känna mej trygg hos.
Du är den som har fått mej på bra humör.
Du är den som gör så att jag inte behöver vara ledsen varje dag pga att jag tycker mitt liv är ett misstag.
Du är den som har gjort så att jag börjar tro på kärleken igen.
Du gör så att jag kan vara glad och må bra.
Du gör så att jag kan känna mej som ett stort misstag på världen.
Du gör så att jag kan vara mej själv istället för att spela någon annan.
Det finns inte så många ord som beskriver hur tacksam jag är.
Det finns dom där tre orden, men jag vet inte ifall det är rätt tid att säga dom.
Men jag orkar inte vänta längre, du kommer förr eller senare få reda på hur jag känner för dej.
Så det är lika bra att säga det nu.
Älskar dej av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det <3

Men nu ska jag ta och titta på min älsklings film The Last Song.
Hare bra vi höres =D


PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0