Idag :S

Heej på er..
Idag har jag inte gjort så mycket.. varit med mina kompisar en sista gång innan man drar i väg på semester..
Men jaa när jag var på väg till bussen så träffar jag på 3 killar i 10- 12 års åldern..
Skulle fixa till min luva lite, när jag kommer närmre så ser jag att dom försöker spela lite som mej, och när jag nästan är bredvid dom tittar dom ner på mina skor och säger "Ey du, snygga skor".
Du kan ju tänka dej hur min reaktion va efter xD
Meen jaa kom typ precis hem från bion, va ju och såg H P Del 2, inte alls så jag hade förväntat mej..
Är lite besviken på slutet, men jag ska inte säga så mycket, finns folk som inte har sätt den än..
Meen jaa nu ligger jag i sängen och ska dra igån lite musik, sen blir det väl att sitta upp hela natten som vanligt.. ;)

You are the one who has got me believing in love again.
You are the one who got me live ..
You have always been there for me when I needed someone to talk to or just be with.
You are the one I can be safe with.
You've done so I can be happy again ...
You are the one who has done so I did not have to hate my life so much when I have felt bad ..
Now I have only one thing left to say to you ..
I love you more than anything
<3

PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0