Inga när, inga men, för min klocka slår nu!

Jaa det här får väl bli det sista inlägget då =(
Det kommer vara så hilma tomt, kommer inte kunna blogga på 3 veckor..
Men jaa nu sittar jag i sängen och inte gör så jätte mycket, har ganska tråkigt faktiskt..
Men jaa jag får väl ta och hämta boken och läsa lite =)
Men jaa jag vet inte om jag hinner skriva imorron, det beror helt och hållet på när jag går upp.
Vi ska nämligen äta lunch hemma sen drar vi, så om jag går upp vid 12 är det ingen idé att jag sätter igång datorn, men ifall jag går upp vid typ 10 så kan jag det =)
Men jaa vi får se imorron =)
Men nu ska jag nog ta och läsa lite =)
Om jag inte hinner skriva imorron så, Hej då bloggen kommer sakna dej =)


Inga när, inga men, för min klocka slår nu= Svensson Svensson av Fronda



Med all kärlek
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0