Sry!

Heej bloggen.
Dålig på att upptadera, yee i know..
Men det är så att det har hänt ganska mycket just nu dom senaste dagarna..
Och jag pallar inte dra upp varför..
Men just nu är jag hos mamma ;)
Imorron händer inte så mycket, kommer nog bli klar med mitt rum.. Håller fortfarande på och fixar och sånt..
På fredag blir det H P del 2 med mamsen ;) så bli så kul ;)
Sen på lördag tar jag och åker till pappa, ska dra i väg i från värmdö och gurra i 3 veckor, kommer såklart sakna alla mina kompisar så himla mycket..  
Ska bli ganska skönt men ändå inte..
Vi bär av mot Finland och kommer åka bottenviken runt, troligtvis..
Men jaa nu ser jag att klockan börjar bli lite mycket, måste nog ta och sova så att jag inte sover bort hela dan, som jag brukar göra xD
Men jag kan skriva lite imorron om jag hinner, men ni får ha det så bra och kommentera om det är nått jag brode skriva mer om eller nått jag borde börja skriva om ;)




PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0