Heej!

Heej bloggen.
Vad gör nu då?
Jag har ialla fall precis städat klart mitt rum..
Gick upp kl.12 och har städat mitt rum sen dess!! Men nu ser det ialla fall inte ut som ett helvete ;)
Vad ska ni göra ikväll då?
Jag ska bara vara hemma och tråka...
Om nu vill göra nått imorron så snälla messa.. kommer inte göra ett skit imorron :/
Meen jaa nästa vecka vill jag bara döö..
Kommer typ bo nere i teatern eftersom vi kommer ha 4 konserter -.-
Men jaa så kommer typ inte kunna skriva så mycket nästa vecka.. så att nu vet ;)
Men nä nu ska jag nog sätta på mej en tjocktröja, känner att jag börjar frysa lite..
Har haft mina fönster öppna hela dan för att vädra lite (a)..

PözzPözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0