Taack så himla mycket!!

Jag trodde jag kunde lita på dej, men jag hade tydligen fel..
Jag ångrar att vi blev vänner!!
Det är det sörsta misstaget jag har gjort i mitt liv..
Åt helvete med falska människor.. Du säger hela tidan att jag kan lite på dej, men jag har insätt nu att det inte går...
Jag har bara än sak att säga Taack för vår vänskap och ha ett bra l...iv!! UTAN MEJ!!

Jaa, nu har jag bråkat med några kompisar..
Dom fattar ingenting..
Aja nu får väl jag skita i det här och ta tag i livet..
Inte bry sej om henne..
Men det finns en till person som jag har varit kompis med ganska länge.. Just nu bryr sej hon bara om en kille inte sina kompisar.. Jag fattar inte, hon tar killen före sina kompisar..
Men jag pallar inte längre, pallar inte skriva mer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0