Heej bloggen!

Heej på dej..
Vad har du för dej då?
Jag sitter hemma och väntar på mat..
Är så jävla hungrig, har knappast ätit idag..
Men ikväll blir det väl till att vara hemma, måste ta det lungt eftersom att vi ska bygga nästan hela dan imorron..
Som jag sa i förra inlägget, vi ska sätta in en väg i mitten på rummet satt jag får ett eget :)
Men jaa vad har mer hänt!?
Jo juste jag ska sälja en av mina mobiler :)
800 kr, är så överlykling att jag fick :)
Men jaa idag har jag varit i skolan, sen drog jag in till stan med Iina, skulle titta på bal skor :)
Tänker inte visa hur dom ser ut :)
Men sen köpte jag en sak till min mamma, till morsdag present :) Jag hoppas hon blir glad över den :)
Men nu ska jag nog börja duka lite eftersom maten e snart klar :)
Vi hörs :D



PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0