Hej "/

Hej bloggen..
Hur är det?  :)
Här är det inte så bra ialla fall "/
Mår lite dåligt just nu, och jag pallar inte dra upp varför.. Det är en ganska lång historia..
Men jag hoppas att det blit bättre snart ;)
Min idag har jag fixat i vårat rum, rivit en vägg och håller på att sätta in en annan vägg, ska ju göra så att jag får ett eget rum ;)
Imorron blir det till att spackla och sätta in tapet på måla och skit, det kommer ta tid men förhoppningsvis kommer det att bli bra ;)
Men nu tar jag en liten paus eftersom jag inte orkar hålla på med eftersom jag har gjort nästan allt idag..
Meen jaa vad ska jag skiriva om nu då?! Blev ganska svårt..
Jag kom på en sak..
Här kommer en liten text om någon/något..

Försöker att kontrollera min smärta försöket att vara glad, men det känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet tagit slut, hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mej ut.

Han gjorde mej glad och visa mej va lycka innebär, att ha någon nära, att bli älskar såhär.
Han fick mej börja tro att äkta kärlek kanske fanns, men jag kan inte hitta den.
Den måste va nån annan stans.
Kommer jag kunna tro på kärleken igen, eller kommer du föralltid bara vara min vän?
Jag undrar hur det var ifall det hade blivit du och jag Jag skulle hålla om det och aldrig släppa mitt tag.
Behandlar dej som pojken du förtjänar att vara, har en kärlek till det som inte är besvarad.
Jag tänker på drömmen om oss två, vi åker till att land där ingen kan se på.
Vi skrattar och leker och har det underbart, där solen lyser hela tiden och himmelen är klar.
Vill du föja med på resan med mej, för då åker vi direkt vill bara dela den me dej.

Försöker att kontrollera min smärta försöket att vara glad, men det känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet tagit slut, hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mej ut.

De va som en saga, för bra för att vara sann.
Ville se dej i ögonen och hålla i den hand, känna dina armar och smeka ditt hår.
Kanske svårt att ta åt sej men hoppas du förstår.
Jag skulle göra allt för det, för att få dej må bra, för att se dej le, skratta och vara glad.
Att ha din kropp emot min i en underbar kram, betyder mer än va du anar, tänker på dej varje dag.
Just när jag va glad och höll på att bli kär, blev allting bara fel och du vet vem du är.
Det är ingens fel att det blev som det blev, speciellt inte ditt men mitt hjärta bara sved.
Dags att lämna plats åt nån annan som gillar dej, den andra flickan som betyder mycket mer än mej.
Dags att gå vidare, jag är ju ganska ung, men glöm aldrig bort att du är bara min kung.

Försöker att kontrollera min smärta försöket att vara glad, men det känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet tagit slut, hur ska jag veta vilken väh jag ska ta mej ut.

De va de ja, men nu ska jag nog kolla på lite tv, hare bra ;)


PözzPözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0