Rubrik Saknas!

Heej bloggen!
Vad har ni gör er då?
Joo jag sitter i soffan med nya datan i knäna.
Idag har jag varit hemma och sen drog jag och mamma till IKEA och köpte lite saker till rummet ;)
Meen jaa imorron har jag inte nått planerat, ska kanske träffa amy, det beror på hur hon mår, har hänt en sak som jag inte kan ta upp här.
Men jaa på måndag börjar jag 12.45 och slutar 13.45, ganska soooft asså, iställd matte och svenska ;)
Meen jaa sorry att jag inte har bloggat så mycket här men det är bara för att jag har ju en till blogg, mn den är med amy ;)  som heter queensisters.bloggplatsen.se
Läs gärna, båda skriver lite om varje ;)
Men jaa nu ska jag dra igång den andra datorn och titta på en sak.
Kommer skriva på den andra bloggen oxå, så gå in på den snart ;)


Med all kärlek
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0